Wanie STory! belogayamgoreng.blogspot.com: people

Saturday, 16 June 2012

people

ASSALAMUALAIKUN.... hye im back.. firstly i will say thank to my friends cos she the one who's hacker and had hack my blog...and yeah get my Email and Passwood.back. :) ...so dont waste our time lets my story wrote begins!!

.....................................................................................................................................................
 dalam pertengahan malam, aq menulis serba sedikit mengenai orang yang selalu aq jumpa dan orang-orang nie selalu dikelilingi aq... sama ada aq sedari atau tak..
tapi aq nak tanya kau ada kesah ke??
ofcos tak kannn.. sebab kau rasa ini hidup aq dan kau pun ada hidup kau..
yang aq sendiri pon tak pasti sama ada ingin mengetahuinya atau tak...
biasalah manusia.. LIDAH TIDAK BERTULANG..
depan manis macam gula...tapi belakang hitam macam belakang belanga mak aq...
sama jugak aq pon... sebab aq pon manusia biasa..
kau pon manusia biasa... 
dia pon manusia biasa....
mereka pon jugak manusia biasa...
x pernah lari dari melakukan kesalahan... right? :)

tapi bila kita diminta cerita mengenai pendapat kita tentang seseorang itu..
mulalah kita akan start cakap orang ini begini laaa...
begitu laaaa... macam ni laaa.... macam tu laaa..
tapi kita sedar tak apa yang kita cakap tu kekadang akan buat orang tu tak senang dengan kita..
SEDAR TAK???
dan korang sedar tak orang yang korang sedang bercerita tu...
akan diam mulut atau tak..
SEDAR TAKK??
maybe korang akan cakap yang siJoyah/Ponan tu baik..
ohhh diaaa my bfff ever laaa... xkan cerita punya...
atau mungkin korang terlalu senang bercerita sampai korang tak perasaan yang depan korang ni..
MULUT TEMPAYAN..
PERASAAN TAKK??

yess like above ....

seriusly korang takkan sedarkan??
same with me also....
kita tak pernah sedar orang tu akan akan buka cerita tu kepada orang yang kita bercerita..
bila kita sedar semua yang diatas ni terjadi???
bila kita jumpa seseorang atau orang yang kita bercerita tu..
beritahu kita atau kita di banned sendiri oleh orang keliling..
sedih tak??
orang yang kita percaya akan tutup mulut...
jaga rahsia kita macam Aiskrim Cornetto yang mahal tu duduk dalam freezer..
tak boleh makan kecuali kalau kita beli...baru boleh makan .. betul tak???
 tapi hampehkannn :/
orang yang kita harap adalah musuh kita dalam selimut ......
begitu jugak aq.... 
pada saat itu kita akan rasa satu perasaan..
yang aq sendiri pasti adakah itu benar atau tak...
tapi pada saat ini yang aq tahu... 
aq ingin berterima kasih pada kawan2 aq...
yang selama nie boleh simpan rahsia tapi..takk..
kau adalah ENEMY aq bukan KAWAN...
because FRIEND will not telling the people..
that our friend story...
doesn't meant it TRUE or NON CORRECT story..
YOU HEAR THAT!!
p/s: .................. no words that i could say right now... sleepppppp... ~_~ tired of people...

1 comment:

anayue said...

pasal tu la akak suka lagu http://www.youtube.com/watch?v=HzNFwxsSPwU ... secret!! hahahahaa akak sedang mengalami apa yg wanie cter kn.. mlh mungkin lagi teruk :)