Wanie STory! belogayamgoreng.blogspot.com: Aku tahu...

Friday 29 June 2012

Aku tahu...

ASSALAMUALAIKUN....

 setiap kali aku lihat engkau aku tak boleh nak tipu hati aku, aku tak boleh nak bohong orang sekeliling aku, aku tak boleh nak benci diri aku, aku takboleh nak lupakan kau... mungkin orang cakap aku harus lupakan dia.. aku harus terima kenyataan, aku haru mula hidup baru and blaaa...bla...bla..... moree...

 seriously korang tak rasa apa yang aq rasa, aku dah lama suka dia more than three years ok... tapi bila dia cakap dia suka kat somebody yang dia sendiri tahu, that girl have already taken by our senior boy.. that make me feel like so sad.. and if i could i will scream to the world and tell that to the that im who the one who really love you.. but i cant.. you know why??? cos i cant change people heart.. so i decide that i must leave you before you know all of this from people... and stop loving you.. and start focus my school study and my PMR.. is that all you want kan?? :')



 And maybe i should do what myBFF say.. yang aku harus pindah sekolah tahun depan to start a new journey.. sebab itu saja aq akan lupakan dia perlahan dan kalau aku still stay kat sekolah tu... maybe aku akan rasa sengal dan x betul...hahahaha lawak pulak CikBFF aq... tuu bytheway ILOVEYOU MYBFF you the one true of my friend... memang banyak nak jadi kawan kau tapi kau still stay dengan aq...hihihih and seriusly aku sayang ko dan anggap ko macam kakak aq sebab aq xdak kakak PEACE.. kan kita sama-sama sengal + sewel = BAHAGIA... :P

bila aku tulis semua nie aku ingat kat kau MURNI my BFFE ... :))

MOOD: start to senyum and riang kembali...muahhhhahahah... entry terpendek didunia.. :))

No comments: