Wanie STory! belogayamgoreng.blogspot.com: 'Blog Saya Kisah Kita'

Wednesday 29 June 2011

'Blog Saya Kisah Kita'



aramasiihhh!!!!

Pelakon Soalnya Cinta

~~Remy Ishak as Aishry Firdaus or Aish

~~Merupakan seorang ketua kumpulan samseng

~~Berubah setelah mengenali Siti Azura

  ~"Kenapa semua ini berlaku pada dia. Aku tak pernah terlintas pun nak lukakan hati dia. Ya Allah ampunilah dosa hambaMu ini Ya Allah. Sesungguhnya aku hanya manusia yang hina penuh dengan dosa" rayu Aish dengan airmatanya mengalir yang tiada penghujungnya.

 ~"Tula hang....Mak suruh pergi kerja lepas balik kerja terus balik, tapi hang ni gatai sangat pi jalan seorang2 kat jalan tu. Hahh...tengok...kan dah kena culik, nasib baikla aku yang culik hang kalau orang lain tak tau la" leter Aish kepada Azura yang diikat ditangan dan kaki yang kelihatan takut dan ingin sekali menangis dan meraung.

No comments: