Wanie STory! belogayamgoreng.blogspot.com: Sukan Olimpik 2012 Agenda Freemason, Illuminati Dan Zionis

Wednesday 1 August 2012

Sukan Olimpik 2012 Agenda Freemason, Illuminati Dan Zionis

ASSALAMUALAIKUN....




Ok korang hari ni wani akan tunjukkan sedikit mengenai SUKAN OLIMPIK LONDON yang sekarang ni dok sibuk kat sana time ni.. dan Malaysia juga ada menghantar wakil kat sana kalau tak silap.. untuk menyertai pertandingan tersebut.. jadi kat bawah ni ada satu pembongkaran besar pada sukan olimpik tersebut jom kita tengok!!!
Okay sekarang kita tengok dulu pasal logo Sukan Olimpik 2012 nie yang membentuk seakan-akan 2012 kan. Tapi cuba korang perhatikan betul-betul, kalau ia disusun satu persatu, macam membentuk perkataan kan? Seperti Z.I.O.N iaitu membawa maksud ZIONIS! Tidak dinafikan logo Olimpik London 2012 mempunyai kaitan dengan Israel. Lihat sini juga --> http://bit.ly/R2R2uw  Lihatlah betapa licik dan jahatnya Yahudi Zionis dalam mencipta propaganda dan kaedah sulit untuk menghancurkan umat manusia. Memang benarlah kata-kata sesetengah pihak bahawa bangsa Yahudi adalah bangsa yang menyebabkan umat manusia sering huru-hara sehingga tidak sunyi daripada peperangan. Memang layak mereka mendapat laknat Allah swt dalam Al-Quran.

 huraikan dengan gambar kat atas. So senang nak faham. Korang tengok video Maskot Olimpik 2012 di SINI plak. Babak semasa besi ini dihidupkan seolah -olah ada satu kuasa yang boleh menghidupkan patung yang asalnya besi kimpal seolah - olah ingin menunjukkan kuasa sihir yang sangat hebat.
Kontroversi melanda kedua-dua maskot ini apabila ia hanya mempunyai satu mata sahaja..Seperti yang diketahui, bentuk tersebut sering kali dikaitkan dengan simbol Dajjal serta simbol rasisme, kiamat, nabi palsu dan antichrist..Penganjur membidas dakwaan itu dengan kenyataan mata satu tersebut merupakan simbol dari sebuah kamera yang akan merakam segala aktiviti yang berlangsung sepanjang Olimpik London 2012..

Kalau nak tgk video perasmian tu klik link ni VIDEO perasmian olympic london 2012 OPENING CEREMONY.
Korang dah tengok upacara perasmian Sukan Olimpik London baru-baru ni? Agak konfius kenapa tiba-tiba ada orang keluar dari pokok yang diletakkan atas bukit tu, ramai pulak tu... Rupanya pokok tu lah pokok Yahudi berdasarkan hadis Rasulullah s.a.w. ! Dan yang keluar tu nak tunjukkan mereka selamatkan diri dari mati dibunuh sebenarnya.Kita tengok kena faham, bukan sekadar tengok. Dan banyak lagi unsur Yahudi, Freemason dan Illuminuti ditonjolkan dalam upacara perasmian tu. Faham-fahamlah kenapa ia diadakan pada bulan Ramadhan ye. Musuh Islam memang licik dan halus. Lindungi kami ya Allah.. Amin
Nabi saw bersabda dalam sebuah hadis sahih yang diriwayatkan oleh Imam Bukhari, Muslim dan al-Tirmidhi bermaksud :
"Tidak akan berlaku kiamat sehinggalah akan berlaku peperangan di antara orang Islam dan Yahudi, maka pada waktu itu (tentera) Yahudi akan dibunuh
oleh (tentera) Islam, sehingga apabila orang Yahudi berselindung disebalik batu dan pokok, lalu batu dan pokok itu akan bersuara dengan katanya: 'wahai muslim, wahai hamba Allah, di belakangku ini ada Yahudi, marilah bunuhnya', kecuali POKOK GHARQAD (yang tidak bersuara), kerana sesungguhnya ia merupakan pokok Yahudi".
UPDATED!!
Gambar di atas: Dikatakan bahawa Nabi Musa dihanyutkan oleh ibunya di Sungai Nil kerana bimbang akan tentera Firaun yang akan membunuh mana-mana bayi lelaki yang lahir pada masa itu. Lihat gambar bayi itu, yang sedang tidur dan dibawa secara perlahan-lahan upacara pembukaan Olimpik 2012, menggambarkan bahawa bayi tersebut adalah Nabi Musa A.S yang sedang dihanyutkan diatas Sungai Nil ketika waktu malam.
Selepas itu dalam gambar ini muncul pula patung seolah-olah ahli sihir yang memegang tongkat. Kita pernah dengar cerita-cerita mengenai Nabi dan Rasul kita termasuklah Nabi Musa kan. Nabi Musa A.S mempunyai tongkat yang mempunyai kuasa dan itu adalah mukjizat yang diberikan Allah SWT kepada beliau. Lihat Juga Di Sini --> http://bit.ly/QdbfRv Nabi Musa A.S menggunakan tongkat itu untuk membelah laut setelah mendapat petunjuk dari Allah SWT bagi menyelamatkan kaumnya Bani Israel untuk melarikan diri dari dikejar Firaun Laknatullah. Dan dengan kuasa Allah SWT laut itu terbelah dua dan ketika Firaun melintasinya, laut itu kembali seperti sedia kala dan menenggelamkan Firaun dan pengikutnya.

Gambar ini adalah satu penghinaan kepada Islam umumnya. Mereka menggambarkan Nabi Musa A.S sebagai ahli sihir tersebut. Dikatakan ketinggian Nabi Musa adalah 40 hasta.
1 HASTA = 45.72 CM

40 HASTA = 1828.8 CM 

1828.8 CM = 18.2 M
Bukankah ketinggian ahli sihir itu lebih kurang 18 meter ??? Wallahu’alam.. Semoga kita tidak tergolong dalam golongan yang mengagumi acara itu kerana percayalah banyak lagi bukti-bukti upacara penyembahan syaitan dan penghinaan kepada Islam berlaku pada acara itu. Cuma kita menyedarinya ataupun tidak sahaja.


CREDIT TO=> fizgraphic.com

layan karoot komedia episod 2 kat sini> http://www.youtube.com/watch?v=6NVVGJ5fd5k

No comments: