Wanie STory! belogayamgoreng.blogspot.com: ~Soalnya Cinta (1) Epi;1....

Friday 1 July 2011

~Soalnya Cinta (1) Epi;1....

 
         Azura menangis tidak henti-henti takala Azam memberitahunya, bahawa dia akan bekerja di Kuala Lumpur.

" Abang....Betul ke abang nak pergi, macam mana perkhawinan kita?" tersedu sedan Azura memberitahu kepada tunangannya, Azam.

"Az...abang pergi bukan lama...setahun saja, pasai perkhawinan itu Azura jangan takut semua itu akan selesai selepas habis saja tarikh tamat tempoh kerja abang tu ya sayang" terang Azam perlahan.
Sambil dia menyisir rambut Azura itu.

"Huuuhuhhhu....Azura takut nanti abang lupakan Azura. Lagi pun,kat sana banyak gadis2 cantik,yang cantik dari Azura pun ada. Nanti diorang goda abang, macam mana dengan Azura...huh..." rajuk Azura, yang kedengaran agak lucu di bibir mungil Azura.

  " Maafkan abang, abang betul2 terpaksa pergi...Maafkan abang sayang, abang pergi ini bukan untuk apa tapi untuk kita juga" terang Azam kepada Azura.


  "Tapi, hati Azura ni....Rasa macam tak sedap pulak.....entahla..." Azura menluahkan rasa tidak sedap hatinya kepada Azam.


Azam hanya memerhatikan Azura,yang keliahatan sungul saja. Terdetik juga dihatinya, akan kata-kata Azura mengangu hatinya. Azura cuma mengeluh entah kali keberapa, dia pun tak tahu.


 "Azura...jangan cakap macam tu. Azura jangan pikir2la yang bukan2, Azura doakanlah sepanjang ketiadaan abang. Satu lagi, pastikan cinta dan kasih Azura, hanya untuk abang. Maafkan abang nak pergi ni. Asalammualaikum....". Pamit Azam kepada Azura yang tidak ingin Azam pergi.
  
                                                                                                                                                                              █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
 
© ΘRIGINAL PRΘFILE
(WaweWi)DiehArd Fans Followers
                                                                                                  


No comments: