Wanie STory! belogayamgoreng.blogspot.com: Sabar je laaa.....

Monday, 15 August 2011

Sabar je laaa.....

ASSALAMUALAIKUN....

    Waaaaa....rasa macam nak nangis pulak...huhuhuhu....apasal la....ko nak kacau aq.....suka sangat sebut perkataan yang boleh buat aq marah dan rasa macam nak bagi ko penampar jew....Tapi...aq ni x sanggup...bila mengenangkan unk tu kawan perempuan aq jadi...xkan la aq nak bagi penumbuk, penerajang kot kannn??? Disebabkan itu...aq ada satu kelemahan iaitu menangis......Aq akan menangis apabila aq kalah.....kalah dengan korang semua yang aq pasti aq betul...sebab ampa tu ramai....dan aq x leh nak bagi ko buku lima....Jadi cuma airmata je yang nak temankan aq.....

                                                                                  Bila aq dah menagis sampai tahap gaban...dah...ko baru la tergedik-gedik nak pujuk aq.....dah pujuk tu buat muka seposen...lepas tu cakap..." Wanie...aq lemahla kalau orang perempoan merajuk...Aq x reti nak pujuk unk tau....Kalau laki aq tau la...Hahahahaa"....Dari segi percakapan korang sendiri boleh agak dah perempuan macam dia ni...(dia baik..tapi aq nie manusia biasa jew....kalau hati dah sakit macam-macam boleh jadi kan??).....So aq yang mengis bagai nak rakk ni...terus diam dan cuma tahu ketika itu menangis....dan menagis.....Tapi bila petang aq dengan dia akan kembali baik....setelah antara kami mesti buat reaksi sesuatu....macam pinjam pemandam ke.... Sebab minah dia tepi aq....lagipun dulu selalu dia x bawak peralatan menulis so...dia akan pinjamkan kat aq.... Tapi sekarang dia dah bawak kotak pensel dah...(tu pon hadiah cikgu kasi)..cuma aq yang jarang bawak....apa xnya....kalau aq bawak pen ke....liquid paper meti dia rembat letak kat pensel box dia...lepas tu bila malam aq nak buat homework...haahha...x dak.......Dok pagi esok...jumpa dia mintak balik....mesti dia kata tinggal kat rumah la....Atau pon ayat yang buat aq benggang...ehhh....bukan jangka tolok tu aq punya ker.....Daaa.....ko nampak sangat menipu unk cuma ada dua saja tau!!...tu pon semuanya longgar ok....Ko dah lupa ke aq yang bagi jangka tolok tu yang ketat....(hak abang aq punya...aq rembat ;))...aq punya la kesian bagi ko pinjam kan sebab jangka tolok ko tu dah longgar sedangkan aq pakai yang longgar x heboh satu kelas pon.!!!....hishhhh...fedattt la aq dengan unk ni...lama-lama kalau aq x tahan...aq penumbuk juga kot...

         Ok habis satu.....yang tu...Suspek dah kenal pasti kelemahan mangsa!!...untuk pengetahuan korang...minah selalu buat aq sakit hati....bila aq kata...kat dia yang dia selalu buat aq sakit hati....dia kata....hahhh...dah sakit kan....apalagi nangis la....dengan yang selamba dan kononnya nak sangat penumbuk aq nie...hishhh...nasib baek la....aq ni boleh sabr lagi...kalau x muka dia tu nahas dah kena penampar aq.....


   Hampir setiap hari dia buat aq menagis....Hari pon dia nak cari pasal....aq...tapi nasib baek aq x cepat melentang...aq spontan je bagi jawapan....bila aq tengok dia...macam aq rasa sesuatu yang tersirat di sebalik ayat dia tanya tadi tapi tang mana yew.....bila aq tengok muka dia yang tersenyum sinis....serentak dengan itu hati kata...Owhhh...nak pekana aq...nasib baek la tadi Tuhan selamatkan aq dari satu bala...kalau tak hari jugak aq balas semuanya...TAHU!!...Ok ...makna nya aq terlepas hari ni....sebab pagi tadi aq tarik muka dengan dia...Dia???...macam biasa ...la..nak tunjuk kata dia baek terus tanya aq...woiii....unk marah dengan aq ka....dah la masa tu aq dok sorang je...tetiba minah ni mai...sekali aq tenking dia...sebab dia ni buat-buat pekak....hishhh....haru aq dengan dia......apapa pon aq janji akan selalu...jadi kuat dengan...orang yang macam ni....:) smile always...

2 comments:

anayue said...

tak sangka boleh jumpa org yg camni kat dunia ni ek.. better wanie tulis nama disetiap barang2 wanie..

Waniey Zuki said...

emm... nak buat cam mana kan kak...sbor je..la...x dak barang nak tulis....sekarang wanie rajin pinjam jew...;p